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Fórum - MuAwaY: (Resolvido) Regarding items disappeared in trade - Fórum - MuAwaY

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Regras adicionais para área de problema.

Não poste problemas de roubo, xingamentos, sumiço de itens e/ou hackers, isso deve ser tratado somente através de ticket ou através da área de denúncia.

Não poste problemas financeiros como: minha compra veio errada, ou meu depósito; tratamos de assunto financeiros somente através de tickets.

Quem postar com títulos incorretos como: "Alguém da equipe, leia" ou "Entra aqui", iremos deletar e alertar o membro, por isso tente resumir seu problema no título.

Todos os tópicos abertos com os problemas acimas citados e que sejam contra essas e as regras gerais, serão deletados e seus autores alertados.

Se for preciso nós iremos alterar as regras, portanto é sempre bom dar uma lida e ver se tem algum tipo de alteração.
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(Resolvido) Regarding items disappeared in trade PLEASE ASSIST THANKS!

#1 Membro offline   Randevour Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:31 PM

IGN: Randevour
Guild: PHKing


ATTENTION !!!

Please make an action to this scenario:

Im on Arena Market Area, i traded someone but the lag occur im just holding the item and i didn't put it on trade after the lag gone the trade already cancelled and i notice that my "Raven Armor" is gone on my inventory please make an action thanks!!

Note: Im using Mobile Phone...

Este post foi editado por Randevour: 28 April 2020 - 11:34 PM

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#2 Membro offline   Menor_- Ícone

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  • Cadastrado: 23-March 20

Postou 28 April 2020 - 11:34 PM

Hello,
try to restart the app and see if your item appears. If it does not appear, you will have to send a ticket to the administration, explaining the problem that occurred to you.

If you do not know how to submit a ticket, I will leave a link below:
[Tutorial] - Enviando ticket a administração

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Atenciosamente: Menor
MuAwaY - Projetando e Construindo sua diversão.
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#3 Membro offline   Hey Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:34 PM

Hello Friend!
If you found a bug and / or problem in the game, you can report it by email: suporte@muaway.net; if possible, upload videos and images to better understand developers.

Este post foi editado por Hey: 28 April 2020 - 11:34 PM

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#4 Membro offline   Holy_GM Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:34 PM

In this case we recommend that you contact DiviX, informing about your problem and with proofs if you have, to contact you you must send an email and wait for a reply within 24 hours Useful.

suporte@muaway.net or Divix@muaway.net

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#5 Membro offline   Falcon_- Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:34 PM

Hello Randevour!

I recommend you contact the administration through ticket explaining your problem with maximum of details. If you don't know how to send a ticket, here a link explaning step by step:

https://forum.muaway...?/topic/705558-

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#6 Membro offline   Kuhn Ícone

  • "Eu fico com a pureza das respostas das crianças.."
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Postou 28 April 2020 - 11:35 PM

Dear player, contact the administration via ticket, just there you will be able to solve your problem. If you do not know how to submit a ticket, see the tutorial below:
https://forum.muaway...-administracao/

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#7 Membro offline   Conduta Ícone

  • Condutinha
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Postou 28 April 2020 - 11:36 PM


Submit a ticket and tell the administration what happened. If you don't know how to send a ticket : https://forum.muaway...?/topic/705558-

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#8 Membro offline   Greamy Ícone

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  • Cadastrado: 10-July 14

Postou 28 April 2020 - 11:37 PM

Good evening!
Address the subject by email:suporte@muaway.net or divix@muaway.net

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Atenciosamente, Imagem - Acredite na Magia!
MuAwaY - Projetando & Construindo a sua Diversão!
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#9 Membro offline   Ghz Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:37 PM

Good evening!

Send an email to suporte@muaway.net and let us know what happened to your item in detail so they can help you.

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#10 Membro offline   Bia-s2 Ícone

  • '
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Postou 28 April 2020 - 11:38 PM

hi,
Send an email to support explaining what happened, details of what happened. This is not normal so you should explain as much as possible
divix@muaway.net

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#11 Membro offline   Travar Ícone

  • Suporte MuAwaY!
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Postou 28 April 2020 - 11:41 PM

Good Night,

Recommend that you submit a ticket for information or problem management. the email suporte@muaway.net or divix@muaway.net informing the problem in detail.


Atenciosamente, Bira - Travar!

MuAwaY! - Projetando e construindo sua diversão.


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#12 Membro offline   Kriger Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:41 PM

Dear player, contact the administration via ticket, just there you will be able to solve your problem. If you do not know how to submit a ticket, see the tutorial:
https://forum.muaway...?/topic/705558-

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#13 Membro offline   GariDLost5 Ícone

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Postou 28 April 2020 - 11:50 PM

CLOSE THE SERVER
AND OPEN IT AGAIN IF THE ERROR REMAINS SEND A TICKET TO ADMINISTRATION

https://forum.muaway...?/topic/705558-

Este post foi editado por GariDLost5: 28 April 2020 - 11:51 PM

Atenciosamente, GariDLost5!
MuAwaY! - Projetando e construindo sua diversão.


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#14 Membro offline   Randevour Ícone

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Postou 29 April 2020 - 12:02 AM

I already repair the client but nothing happens and the item are still disappeared, and about submitting ticket how will i know the serial number of the items since i didn't donate it i just bought it in game?
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#15 Membro offline   Quilmes Ícone

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Postou 29 April 2020 - 12:35 AM

Good evening, was the trade you were doing through / Trade or / Tradex? If it was through / Tradex it is possible that the items may have remained in the trade, you just have to open the tradex again and you can withdraw the items. If this happened through / trade, what you are going to have to do is open a ticket informing what happened, reporting the time and trade where it happened if you remember, and which items were the ones that disappeared.

Obs: If you do not know how to open a ticket from the page, I leave you a tutorial so you can do it.

https://forum.muaway...?/topic/705558-


Atenciosamente , QuilmesAC
Equipe MuAwaY - Projetando & Construindo a sua Diversão!



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#16 Membro offline   Quilmes Ícone

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  • Cadastrado: 16-January 18

Postou 29 April 2020 - 12:35 AM

Resolvido.

Caso precise reabrir o tópico, me envie uma MP solicitando.
Atenciosamente , QuilmesAC
Equipe MuAwaY - Projetando & Construindo a sua Diversão!



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